piątek, 28 czerwca 2013

Kto rano wstaje....ten leci na rower ,The early bird gets .... This goes on bike :-)

Pięknie,słonecznie i ciepło,zaraz wsiadam na mojego Jeepa i lece porobić kilka nowych zdjęć.

Zostawiam Was z nową serią zdjęć moich afrykańskich butelek,które miały bardzo zacną sesję zdjęciową nad morzem w Bray . Efekty oceńcie sami  :-)

Dla umilenia przeglądania zdjęć wklejam poranną nienaganną melodię na dziś :-)

Beautiful, sunny and warm, as soon as I get in my Jeep and I'm going do some new pictures.

I leave you with a new series of photos of my African bottles that were very respectable photo shoot by the sea in Bray. Effects judge it yourself :-)

To view photos umilenia paste the morning impeccable tune for today :-)

                                       




















:-)















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz