sobota, 10 sierpnia 2013

Premiera......

Dziś odkrywam przed Wami nie mój talent,ale osoby którą kocham bardzo mocno i która jest moim wzorem,najlepszym przyjacielem i nauczycielem,czyli moja mama Ania :-)
Dzięki mamie zostałam "zarażona" decoupagem ,dlatego dziś chciałam Wam przedstawić jedną z wielu prac wykonanych przez Anię  :-)
Ten zestaw dostałam w prezencie przed wyjazdem do Irlandii,czyli zdjęcie jest dość stare około 3 lat,od tego czasu dużo się zmieniłam.:-)
Z biegiem czasu na blogu pojawią się również dzieła mamy,więc na pewno będzie ciekawie i inspirująco :-)
Pozdrawiam wszystkich miłośników decoupage! :-)

Today we discover before you not my talent, but the person that I love very much and that is my role model and teacher, best friend, or my mom Anne :-)
Thanks to my mother I was "infected" decoupage, so today I wanted to present you one of the many works made by Anne :-)
The set I got as a gift before leaving for Ireland, the picture is quite old about three years, since then a lot has changed. :-)
Over time, the blog also works there, so surely it will be interesting and inspiring :-)
Greetings to all fans of decoupage! :-)







Motywy afrykańskie przeplatają się dość często,ale ja uwielbiam ten wzór :-)

African motifs are interwoven quite often, but I love this pattern :-)








:-)


4 komentarze:

  1. Już w tę niedzielę ,czyli jutro 11.08 Geystones jak co tydzień :-)

    Even this Sunday, which is tomorrow at 11.08 Geystones a week :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki robią wrażenie, ale muszę przyznać, że twoja uroda bardziej ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje bardzo za komplement,mama na pewno się ucieszy :-)

    OdpowiedzUsuń