piątek, 21 czerwca 2013

Good morning all :-)

Muzyka z rana wpływa korzystnie na układ nerwowy :-) Wczoraj wkradł się wielki leń i decoupage poszły w odstawkę,ale spokojnie to tylko chwilowe zmęczenie,bo właśnie zabieram się za robotę. Wszystkim czytelnikom życzę miłego dnia oraz spełnienia,realizacji  wszystkich swoich planów.
Music in the morning has a beneficial effect on the nervous system :-) Yesterday crept big lazy and went decoupage be put out, but calm was only temporary fatigue, I just get down to work. All readers have a nice day and fulfillment, realization of all their plans. :-) :-) :-)
 Teraz zdradzę Wam co mam w trakcie realizacji . Jest to stary taboret,który raczej nie prezentował się za dobrze.



 Taboret utrzymany będzie w stylu greckim,ale szczegółów nie zdradzę,proszę o cierpliwość ;-)
Na koniec chciałam tylko dodać,że wszystkie zamieszczone przeze mnie zdjęcia na blogu są robione aparatem z telefonu Samsung Galaxy Mini,więc jakość zdjęć jest nie najlepsza. Jestem na etapie zbierania na dobry sprzęt,a póki co  proszę być wyrozumiałym dla mnie :-)
  Stools will be maintained in the Greek style, but the details do not tell, please be patient;-)
At the end I just wanted to add that all of my photos posted on the blog are taken with cameras from Samsung Galaxy Mini, so image quality is not the best. I'm at the stage of collecting the good equipment, and until then, please be forgiving for me :-)

2 komentarze:

  1. w pierwszej chwili nie poznałem przerobionego przedmiotu, idealny przykład na to, że można zrobić coś z niczego, brawo Sonia! :)

    at first moment i didn't recognized echanced item, perfect sample for making something from nothing, congrats Sonia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje bardzo za miły komentarz :-)

    OdpowiedzUsuń