czwartek, 8 sierpnia 2013

Już czas..it's time :-ę

Moi drodzy przedstawiam Wam obiecaną sesję..Zgodnie z wczorajszym  postem sesja była wykonana na plaży  przez mojego kolegę Tomasza Tracza,który zajmuję się fotografią. Chciałam mu serdecznie podziękować,a...... i kilka zdjęć jest mojego autorstwa,więc na pewno widać różnicę. Dodaję coś od siebie,czyli fotografię według mojej myśli wykonanej również przez Tomka. Mam nadzieje,że decoupage przypadną Wam do gustu,piszcie w komentarzach co sądzicie,a teraz Wszystkim życzę pełnego inspiracji i uśmiechu dnia.

My dear I present to you the promised session .. According to yesterday's post session was performed on the beach by my colleague Thomas Tracz, who deal with photography. I wanted to thank him, a ..... and some pictures are mine, so I definitely see the difference. I add something of their own, which is a photograph of my thoughts also performed by Tom. I hope decoupage you will enjoy them, write in the comments what you think, and now I wish everyone a full day of inspiration and a smile.








                          Nowa kolekcja deserowych szklanek 
                            New collection of dessert glasses :-)































Z Tomka perspektywy 
                                           









autorka czyli Ja :-)









Do zakochanej pary doszedł nowy centkowy kociak:-)
 for a couple of lovers came  new kitten :-)



































Butelka decoupage plus farby olejne.
A bottle of decoupage plus oil paints.





Pierwsze maźnięcie pędzla .
The first stroke brush.































Podkładki pod szklanki wykonane zostały niedawno.
Coasters were made recently.




























Zlewamy się z tłem :-)
Decant into the background :-)











:-)




Świecznik Amorek jeszcze bedzie mieć swoje 5 minut.
Cupid chandelier will still have their five minutes.



Mała niespodzianka,czyli moja wizja z wczorajszej sesji.
Little surprise, that my vision of yesterday's session.


                                                                                              Passion
   


More than anything else - is preparing a secret to success
    Henry Ford


                      




Dziel z innymi swój chleb, a lepiej będzie ci smakował.
Share with others your bread, and you will taste better.

Phil Bosmans











4 komentarze:

  1. Szklaneczki cudne, delikatne jak letni powiew, świetnie prezentują się na plaży :)
    Kotki tym bardziej, jak by zawsze po niej chodziły ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. szklaneczki skradły moje serce!:) aż chce się z nich pić:)

    OdpowiedzUsuń