wtorek, 13 sierpnia 2013

Relacja z Greystones..

Witajcie!

W minioną niedzielę w Greystones, Artgallery zawitało z decoupagem. Tym razem miałam bardzo małą przestrzeń,ale już nie na ziemi,lecz na prowizorycznym stoliku :-)
Było ciepło,słonecznie,ale co najważniejsze większe grono miłośników sztuki. Ludzie podchodzili do stoiska Artgallery podziwiali, pytali, ja również się przygotowałam i zrobiłam małe wizytówki,tak więc reklama poszła w świat :-)
Poznałam nowych ludzi sprzedałam 4 decoupage i jestem bardzo zadowolona. :-)
Na następny tydzień  muszę pojawić się w pracy,więc następne spotkanie odkładam.
O to kilka zdjęć,filmik jest w trakcie realizacji, jeszcze się pojawi jako extra bonus  :-)
Pozdrawiam wszystkich miłośników Decoupage :-)

Sonia


Hello!

Last Sunday in Greystones, Artgallery appeared with decoupage. This time I had a very small space, but not on earth but on a makeshift table :-)
It was warm, sunny, but most importantly, a larger group of art lovers. People came up to stand Artgallery admired, they asked, I have prepared well and did a little business cards, advertising and so she went in the world :-)
I met new people I sold four decoupage and I am very happy. :-)
The next week, unfortunately, I have to appear in the work, so the next meeting I have to put down.
Here's a few pictures, the video is in progress, so still appears as an extra bonus :-)
Greetings to all fans of decoupage :-)

Sonia



































Nowe pudełko,które wykonałam na dniach. :-)
The new box, which have performed in a few days. :-)





































Tę ramkę również wykonałam niedawno i sprzedała się również :-)
This frame also have performed recently, and has sold well :-)









































:-)










a o to co się sprzedało 
and of what is sold :-)




Indian Bottle










Biscuit cup












African stone








Kielich Ludowy,którym nie zdążyłam się Wam pochwalić :-)
The cup, which I could not be proud of you :-)






































:-)
























2 komentarze:

  1. Piękne rzeczy, sama bym się na niektóre pokusiła!
    Pozdrawiam
    http://made-in-joy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje pięknie,zawsze można zamówić ;-)
    Pozdrawiam seredcznie i zapraszam częśćiej do odwiedzin,sama zaraz zajrzę do Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń